Personuppgiftspolicy

Insamling av personuppgifter

Vi samlar in personuppgifter som namn, e-postadress och annan relevant information när du frivilligt tillhandahåller den, exempelvis genom att fylla i formulär på webbplatsen.

Användning av personuppgifter

Vi använder personuppgifter för att tillhandahålla de tjänster du begär, kommunicera med dig och förbättra din användarupplevelse på webbplatsen.

Delning av personuppgifter

Vi delar inte dina personuppgifter med tredje parter utan ditt medgivande, förutom när det är nödvändigt för att tillhandahålla de begärda tjänsterna eller om det krävs enligt lag.

Säkerhet för personuppgifter

Vi vidtar lämpliga åtgärder för att skydda dina personuppgifter mot obehörig åtkomst, förlust och missbruk.

Dina rättigheter

Du har rätt att begära information om vilka personuppgifter vi har om dig, rätta eventuella felaktigheter och begära att vi raderar dina uppgifter om de inte längre är nödvändiga för de ändamål de samlades in för.

Om du har frågor eller önskar mer information, kontakta oss:

E-post: susanne@butikskolan.se