För elever

En praktisk medarbetarutbildning på hög nivå.

Hur ser utbildningen ut?

Välkommen till Framtidens Handelsutbildning!

Hos Butikskolan tror vi på en utbildning som förbereder dig för verkligheten. Vi vet att lärande inte bara sker bakom skrivbordet – det händer också mitt i handlingens centrum! Därför har vi skapat en dynamisk utbildningsväg som kombinerar det bästa av två världar: insiktsfull teori och praktisk erfarenhet.

Upplev Lärande på Ett Nytt Sätt

Vår utbildning är designad för att ge dig en gedigen grund i detaljhandelns teorier och strategier, allt medan du får chansen att omsätta dessa kunskaper i praktiken. Tänk dig en utbildning där dina dagar fylls med både inspirerande lektioner och verkliga arbetsupplevelser. Detta innebär att du inte bara lär dig vad som fungerar, utan också varför det fungerar, och hur du kan tillämpa denna kunskap direkt i arbetslivet.

Lär Dig Genom Att Göra

Vi tror starkt på "learning by doing". Därför spenderar du en stor del av din tid hos oss med att arbeta direkt i verkligheten, där du får möjlighet att tillämpa dina kunskaper, testa nya idéer och växa genom verkliga erfarenheter. Detta handfasta tillvägagångssätt ger dig en unik inblick i detaljhandeln och rustar dig med de färdigheter som arbetsgivare värderar högst.

En Balanserad Resa Mot Framgång

Medan teorin ger dig de verktyg du behöver för att förstå detaljhandelns komplexitet, är det genom den praktiska erfarenheten som du verkligen lär dig att navigera den med självförtroende. Vår utbildning är utformad för att ge dig en balanserad mix av båda, så att när du tar ditt kliv ut i arbetslivet, gör du det inte bara som en student, utan som en erfaren praktiker.

Bli En Del Av Butikskolan

Är du redo att ta steget in i en framtid där din utbildning direkt översätts till verklig kompetens? Då är Butikskolan platsen för dig. Ta chansen att bli en del av en utbildning där varje lektion är ett steg närmare ditt drömjobb. Vi ser fram emot att välkomna dig och se dig växa med oss.

counter_4

12 veckor

Utbildningen är 12 veckor lång.

Inga förkunskaper

Inga förkunskaper krävs.

grade

Engagemang

Eget engagemang lägger grunden för en givande utbildning.

chat_bubble

Grundläggande kunskaper i svenska är ett krav för utbildningen.

En del teori

Vår teoridel ger dig de nödvändiga verktygen och kunskaperna för att förstå detaljhandelns grunder. Genom interaktiva lektioner och engagerande material får du insikter i branschens bästa praxis och senaste trender. Denna teoretiska grund är essentiell för att du ska kunna tänka kritiskt och fatta välgrundade beslut i din framtida karriär.

Ännu mer praktiskt

I Butikskolan lägger vi stor vikt vid praktisk erfarenhet. Du kommer att spendera mycket av din tid med att dyka in i verkliga projekt och arbetsuppgifter som speglar dagens arbetsmarknad. Detta tillvägagångssätt säkerställer att du inte bara förstår teorin utan också kan omsätta den i praktiken, vilket ger dig en ovärderlig start på din karriär. Vår målsättning är att du ska lämna oss med en portfölj av verkliga erfarenheter som gör dig attraktiv på arbetsmarknaden.

Frågor & svar

Vanliga frågor

Vilka förkunskaper behöver jag?

add

Hur lång är utbildningen?

add

Hur ansöker jag till utbildningen?

add

Vilka antagningskrav har utbildningen?

add

Kan jag få studiestöd, CSN, när jag går utbildningen?

Var hålls utbildningen?

Utveckling

Ta din karriär till nästa nivå

Om du har en gnista och ett engagemang så kan vad som helst bli möjligt.
Låt Butikskolan hjälpa dig att ta första steget.